Wednesday, September 3, 2008

perut lapar

nana dgn babah pulang, weekend lepas.

kami berbuka bersama. acik masak daging perap, lauk must-have la kalau babah pulang.

kami juga pergi melawat nenek saya di prima damansara itu. ramai juga saudara mara saya di sana.

kami - nana, fifi saya - telah ke cm untuk meneman nana mencari barangan dinner batch dia nanti.

saya tidak melepas peluang untuk mencari barangan yang sudah lama saya cari.

rantai simbol 'peace', stainless steel, yang berharga hanya rm13.

beg sling, berwarna warni, rm35 (bolehla saya guna untuk ke kelas tutorial).

gelang kristal, rm 5 satu. saya beli 2.

gelang kayu, rm 10.

cd kembali, rm 29.90.

puas hati, sebab dah dapat apa yang saya nak.

2 comments:

rufus fudge said...

cis sampai skrg ain tak bekesempatan buat "proper trip" kalau ke CM. btw, daging perap tu, fuhhhhhh. nikamat dunia (:

p/s: jie dgn fifi marah sgt ain makan daging tu sejuk2 straight from the fridge. tempting sgt :b

emaroxx said...

kalau nak buat 'proper trip' kat cm, memang akan amik masa one whole day.

nak pergi, ajak.