Sunday, October 26, 2008

semalam

T.K.T.K

tipu kiri tipu kanan.

futnote : saya sudah silap, sebenarnya tipu kanan tipu kiri.

cerita terbaru di movi sekarang nie.

saya sebenarnya have no idea of such a story. never heard of the title pun. tapi, semalam, mama kebosanan, lalu diajaknya kami ke tgv klcc, untuk menonton cerita itu.

baru saya tahu, cerita itu ada gabungan indonesia dan malaysia.

dan baru saya tahu juga, tandas klcc itu, jika malam, jika tiada makcik cleaner itu, memang hancing sampai ke luar.

dan baru saya tahu juga, oakley ada satu new collection of frogskin. rm569. mampukah saya?

dan baru saya tahu, moviegoers di malaysia ini memang sempoi. pakaian tgk wayang macam nak tidor punya.

back to the real topic

percaya atau tidak, saya dan fifi gelak terbahak-bahak 80% of the time.

memang kelakar.

mungkin kerana pelakon indonesia yang membawa watak 'wulan' di dalam cerita itu real. (tidak seperti natasha hudson yang penuh plastik, pura-pura itu)

saya cadangkan anda tonton.

mungkin jika anda tidak mahu menghabiskan duit untuk menonton cerita ini, carilah dvd pirate di subang/petaling street/food court.




oh ye, saya juga baru tahu, sijil degree saya sudah hilang.

No comments: