Tuesday, February 17, 2009

berapa eh harga appoinment dengan pakar sakit jiwa?

apa yang saya rasa bila minum starbucks?
apa yang saya nampak bila tengok the mall?
apa yang saya dengar bila lagu twist and shout kedengaran?

damn.

saya dah penat. nak minta tuhan tarik nyawa, tak boleh. semua orang akan mati mengikut masa yang dah ditentukan. nak buat-buat accident, kang kalau tak mati, kena bayar duit repair kereta.

masalah saya, sukar untuk mengaku sedih, takut, sayang dll.

bodoh. manusia bodoh.

nama je mengajar, tapi bodoh.



saya suka marah-marah. tak boleh orang cakap lebih, mesti nak marah. macam lah saya nie bagus sangat.

tapi, itu lah saya. dari dulu sampai sekarang, itulah saya.

mungkin ada kaitan dengan diri saya yang tidak sembahyang. tidak pernah dahi saya ini menyentuh sejadah suci itu. mungkin itu sebabnya.

mungkin juga, sebenarnya, saya suka perhatian.

dibelai, disayangi, dicintai, disuap, dipeluk.









entah. saya rasa saya kena jumpa pakar sakit jiwa.

No comments: