Friday, February 20, 2009

the reason

kenapa saya suka...

1. that 70's show
the hell. cerita paling sempoi, dan menepati citarasa saya, as a true hippy at heart. pilihlah any episode yang kamu ingin tonton, memang seronok. the clothes, the music, the character, perfecto. couldn't wait to watch it again.

2. warna merah
tidak diketahui asal-usulnya, kenapa saya gemarkan warna merah, tetapi saya rasa ada kaitan dengan diri saya yang sukakan benda-benda berkaitan cinta. the bad side of love, the good side of love, semuanya saya suka. mungkin kerana itu. dari laptop, beg, baju, aksesori, semuanya kalau boleh saya nak warna merah.

3. britain
walaupun warga negara amerika syarikat memanggil britain sebagai negara bercuaca buruk, saya suka. memang di sana sering hujan, tetapi, the idea of looking out the window, and to find out that the scenery is awesome, memang menenangkan. tulips, roses, all the greens, memang cantik. dan jangan lupa dengan accent mereka, sungguh sexy.

4. nasi ayam
memikirkannya sahaja, sudah membuat air liur saya meleleh. the best food in the world.

5. music
menjadikan hidup ini lebih mudah.

No comments: