Tuesday, March 17, 2009

changes

i have changed.

1. dulu, saya akan bundarkan sesuatu nombor ke nombor yang terdekat. contonya, rm 49.90, saya akan bundarkan kepada rm 50. tetapi kini, saya akan bundarkan nombor itu kepada rm 49.

2. saya seorang yang compassionate, tetapi kini, saya seolah tidak mempunyai masa untuk berfikir tentang orang lain.

3. saya baran, tetapi kini baran itu berkurangan.

4. saya seorang yang penuh emosi, tetapi kini, saya sudah bertukar kepada manusia yang seolah tidak mempunyai perasaan.

5. saya seorang yang bijak, tetapi kini, seolah sudah berkurangan kebijaksanaan saya.

6. i used to have dreams, but it seems like the dreams had faded away, little by little.



saya tidak mahu menjadi manusia yang tidak mempunyai jiwa dan nyawa, jadi oleh itu, saya akan sentiasa bersama dengan mereka yang masih mempunyai jiwa dan nyawa.


i have realized that life can change you.

and i hope it is not to late to changed it back.

No comments: