Thursday, April 2, 2009

nak kena beli shampoo

en nasir

1. sangat bijak.
saya suka tanya en nasir soalan yang never in a lifetime saya akan tanya orang lain, sebab kalau tanya orang lain, mesti tak akan dilayan.
contoh soalan : mongolia tu kat china eh?
jawapan en nasir : mongolia tu sempadan rusia dengan china.

2. sangat suka nak jadi askar.
tetapi tidak boleh, kerana en nasir tidak dapat membezakan antara warna pink dengan hijau. sebab tu en nasir ada sweater warna pink, gagaga.

3. suka lamb chop.
kami memang minat nak makan lamb chop, sos cendawan. nyum, sedap...

4. manja.
en nasir ni anak mak, anak ayah, adik kakak, adik abang. kawan en nasir pulak ada ramai anak bongsu, lagilah bertambah manja. contoh kemanjaan dia, sakit tekak tak boleh makan tembikai.

5. suka nyanyi.
walaupun takdalah sesedap siti nurhaliza, tetapi en nasir tanpa segan silu akan menyanyi lagu mc hammer, 'ice ice baby'. siap dengan music lagi. deng deng deng deng deng deng X 10.

6. ada band nama 'perkumpulan kasut curi'.
band ini ahli dia saya dan fifi. dan kami sudah maju bermain di gig2 yang tidaklah besar mana, tapi cukup untuk memuaskan hati. silalah lawati laman web kami, facebook.

7. bawak kereta 70-80 km perhour.
slow, tapi takpa, bole lama sikit jejalan dengan en nasir. tapi kalau dah lewat, en nasir akan bawa laju. mungkin lebih laju dari saya, tetapi nasib baik pemanduan en nasir hebat.

8. makan aiskerim seringgit bersungguh.
orang selalunya akan jilat, makan aiskerim. tetapi, en nasir, dia minum aiskerim. betul ni. kon tu jadi cawan, aiskerim tu jadi air. habis ditonggangnya 'air' tu. kalau ada kamera, the picture will be great.




bestkan jadi girlfriend en nasir.

jangan jealous.

No comments: