Friday, December 10, 2010

bookstock


jumaat lepas, saya mengajak en nasir untuk ke silverfish di bangsar. i thought it would be great to go there as i have never been there before. sebelum ini, saya hanya mendengar/membaca tentang kedai buku ini. daripada apa yang saya dengar/baca, ianya adalah haven for booklover. saya juga mengajak fifi dan ain, as ain pon boleh dikategorikan sebagai booklover. it was a booklover's night out, hehe.

anyway, we found it to be closed that night. tak taulah kalau awal muharam depa cuti ke, atau depa memang tutup awal. how dissapointing! and then, yesterday, en nasir tunjuk saya poster di atas dalam ipod dia.

wow! a bookstock! we have to go! - notice all those exclamation marks. mind you that i acted really unexcitedly about this event depan en nasir. buat-buat tak berminat. yang bestnya, ada silverfish. not only that, ada banyak lagi publisher, bookstores yang best-best. we definitely have to go, right.

anyhow, kalau nak tahu lebih lanjut, klik Bookstock.

No comments: