Friday, December 3, 2010

numb

Tiap-tiap malam, saya jadi emosional. Fikir perkara2 yang menyedihkan. Satu perkara in particular. The lost of my baby boy.

Entah kenapa, bila teringat dia, I became extremely sad, to the point of killing myself. Feeling worthless to keep living. As if there is no good reason for me to move on. No reason for being optimistic.

Walaupun ada beberapa perkara yang indah2 dlm hidup saya ( en nasir, buku2, lagu2, cerita di astro), saya masih berasa kosong. Jiwa saya kosong. Hati saya kosong. Fikiran saya kosong. Tiada perkara, pada ketika ini yang dapat menceriakan hidup saya.

I feel the need to torture myself, by slapping myself in the cheek, and then kicking myself. Kemudian, pukul kepala saya beberapa kali sebelum meneruskan penderaan dengan menembak diri sendiri.

Saya perlu untuk merasa segala seksaan, sebelum saya dapat maafkan diri saya sendiri.

Life is too complicated for me right now. I just need to feel tortured to ever feel again.

No comments: