Wednesday, January 5, 2011

gila (?)

someone had told me that i am being childish, throwing tantrums everytime i do not get things my way.

so?

what is the problem if i acted like a child, quote, sikit-sikit nak mengamuk, macam budak-budak?

for your information (not that anyone is asking), saya bukan minah belia, yang suka bepersatuan, pergi seminar ni, seminar tu, pakai baju batik, kasut tinggi bukan main, jual brooch, konon kau la yang paling ramai koneksyen, paling ramai kawan kerja gomen. tapi bila tanya sape Timbalan Menteri Kewangan, kau jawab Anwar Ibrahim.

saya suka nak jadi budak, yang masih ada angan-angan nak tinggal kat UK, kerja kutip strawberry, kumpul duit kemudian bukak kedai buku di malaysia (sbb malaysia kekurangan kedai buku kecik-kecik yang org boleh relak dan lepak).

saya adalah seorang manusia biasa, yang ada sifat-sifat tersendiri, salah satunya, senang jadi gila.

mama tahu saya gila, nana, fidah, fifi, acik, babah semua tahu saya gila. saya je yang tak tahu diri sendiri gila.



tapi saya dah tahu dah sekarang, fakta itu. saya harap suami saya pon tahu fakta tu. kalau tak boleh terima, saya tak boleh nak ckp apa.

No comments: