Monday, June 23, 2008

coklat dan beg

aritu saya ajak en. nasir tgk wayang. sebenarnya, saya sedikit takut untuk mengajak en. nasir, kerana kejadian tgk wayang ini telah menyebabkan beberapa 'debat hangat'. sebenarnya takdalah hangat mana, cuma mewujudkan beberapa 'perbincangan'.

en. nasir pernah mengatakan, lebih baik kami membeli tiket tanpa 'membook' terlebih dahulu (kami memang selalu mengorder online, senang). alasan en. nasir, lebih murah. kami juga pernah bercadang untuk berjimat, jadi wayang itu telah dibuang dari hidup kami.

jadi, memang bole difahami jika saya sedikit takut untuk mengajak en. nasir menonton wayang bersama saya.

kami menonton kung fu panda.

hahaha, jack black itu memang klasik. lawak dia semuanya memang spontan, even dalam movie itu pun saya bole lihatnya.

tapi, telah berlaku satu kejadian pelik. handphone en. nasir telah hilang/dicuri. jadi, saya telah menyalahkan beg saya yang kecil itu. i LOVE that bag. tapi, ianya telah menyebabkan kehilangan handphone, juga kesusahan en. nasir untuk mencari telefon baru juga simcard baru juga untuk mengumpul no. kawan2.

kepada pencuri itu, kamu akan disusahkan oleh Allah, percayalah.

jadi, saya telah meminta mama beg baru.


damn, beg itu buat saya jatuh cinta lagi. ianya sungguh moden, sungguh muda, sungguh elegan.

english versionnya,

damn, that bag has make me fall in love again. it is so modern, so young, so elegant.

*gelak kuat2*

mengada nak tulis dalam bahsa inggeris.

apa2 pun, terima kasih mama.

lepas ni, en. nasir, kita simpan semua barang dalam beg saya ye.

No comments: