Saturday, June 14, 2008

selama ini.

sudah terlalu lama rasanya saya tidak menulis di sini. bukannya hidup saya tiada apa2 menarik yang berlaku.

saya telah ke redang. bersama keluarga saya. seronok, saya telah berdiving. itu lah highlight of the day. terasa seperti ingin mengambil kelas diving. mama pun enjoy (itu yang penting sebenarnya).

saya juga telah spend one whole day dgn kawan2 saya. kami ke wedding jammy. kemudian melawat baby zatil. kemudian melawat lagi lizard. saya sayang kawan2 saya.

satu lagi kisah saya yang penting, saya telah ke makkah untuk menjalankan ibadat umrah saya. oh, pengalaman saya selama 2 minggu di sana amat menarik. hidup di sana amatlah senang dan tenang. walaupun selama ini saya asyik mendengar bahawa arab2 di malaysia ini amatlah kurang ajar, serta degil, tapi di sana, mereka tidak langsung begitu. mereka begitu menghormati kita.

saya suka hidup saya. alhamdulillah.

No comments: