Tuesday, July 29, 2008

paranormal and comics

semalam saya pergi menonton the x-files.

damn, sedikit dissapointing. saya harapkan lebih 'paranormal' storyline, tetapi ianya lebih kepada 'trying to find the paranormal' storyline.

tetapi, the title 'i want to believe' sangatlah ditepati. ceritanya memang seperti x-files yang dahulu. yang mana menjadikannya sedikit boring.

(ps : somebody in the audiences tidur sampai berdengkur, which proves that the story was slightly slow)

saya juga telah menonton 'the dark knight'.

peminat batman memang akan berpuas hati sepenuhnya dgn cerita ini, tetapi, kepada mereka yang lebih kepada 'untuk menilai', cerita ini mungkin ada sedikit kelemahan.

tetapi, siapa yang peduli, i enjoyed it 100%.

2 comments:

Mawar said...

ttg batman itu....
aku sudah tonton bersama pongga, korang, and nanti nak tonton lagi ngan ain... hahahaha semua sbb si mati itu... NYUM!

eleh tapi kau pon setuju kan fox mulder mcm fido...

emaroxx said...

aku tonton pun 2 kali je. kau dah kira membazir duit ni.

tapi fox mulder tu macam dah tua lah.