Friday, October 10, 2008

emotional time

life sure does do crazy things to you.

macam-macam saya fikir sejak kebelakangan ni (macamlah banyak sangat problem). tapi, memang banyak pun.

ke saya sebenarnya dah pms?

bullshitlah kalau pms, sebab everytime pun, mesti emosi saya tidak sihat.

lebih paranoid.
kurang sensitive terhadap orang lain.
sellfish.
cepat melenting.

tetapi, saya bersyukurlah Allah masih lagi kurniakan saya kesihatan sebagai seorang perempuan.

kembali ke entri.

bila saya dah start fikir yang bukan, it is the sign that things will get ugly.

tak percaya tanya en. nasir.

he knows everything about my pms-ing.

tapi, whatever pun yang terjadi, en. nasir tetap bersabar dengan saya.

i am such a lucky girl.

a lucky girl who is constantly thingking of negative things.

and in love with en. nasir.

No comments: