Wednesday, October 8, 2008

what a day

pagi-pagi saya call dr.

menanyakan samada saya perlu atau tidak mengajar tutorial sehingga pukul 1 petang nanti, kerana mengikut kata R (refer to this entry), dr akan menelefon saya.

"R takda call kamu?"
"takda pun"
"hurm, dia pun takda call saya. kamu larat ke nak mengajar sampai pukul 1 ni?"
"larat, cuma sebelum nie, bulan puasa, saya macam tak larat sangatlah"
"tu la, saya pun tak tahu pasal tu"
"jadi dr, saya ngajar sampai pukul 1 la harini kan, sama juga untuk kelas-kelas lain?"
"nak buat macam mana" bestnya dapat duit
"takpalah dr, saya ok je"
"lepas tu ema, 27 dan 29 haribulan, kamu tolong saya eh jaga exam student" bestnya dapat duit
"bole dr, tada hal"

di atas ini lebih kurang adalah perbualan saya dengan lecturer yang mengajar kelas itu.

hahaha, seriously, she is such a nice lady.

saya kurang faham kenapa student semua mengatakan bahawa dr. sharifah nie garang.

mungkin, memang begitu perasaan murid-murid terhadap cikgunya.

anyway, the classes are okay. not that tiring, but the back-aching is still there, together with thoughts of cutting my hair as long hair is not suitable for teaching, unless you tie it, which i am not a big fan of, as tying hair makes it easily broken.

and i also got a message from my old friend from upm, who has has just got back from uk.

what a nice suprise.

*senyum lebar*

back to the entry.

bestnya dapat duit is just an expression.

ia langsung tidak menunjukkan siapakah saya sebenarnya.

No comments: