Friday, October 31, 2008

woohoo

saya telah ke rumah en. nasir semalam.

dengan memandu myvi.

*sengih*

laju pulak tu saya bawak, sampai fifi suka, sebab kononnya saya orang yang tidak suka membawa melebihi had laju.

ke rumah en. nasir kerana ingin mengambil bass dari apis.

sebelum itu saya katakan kepada fifi, kita tak nak ajak ain ke? kerana saya mengambil jalan mengikut kepong/selayang (tak tahu apa nama highway tu), yang juga arah laluan ke uia.

fifi terus call ain.

kami ke uia untuk menjemput ain.

lalu kami terus ke rumah en. nasir.

we had our dinner at uptown.

saya makan daging masak berlada. en. nasir pula ayam masak lemak cili api. fifi dan ain pula memilih untuk makan nasi kerabu.

semuanya sedap.

kami jalan-jalan sekitar uptown, tengok kucing, tengok magazine/buku/komik, cari dvd.

pukul 11 lebih, kami ke rumah en. nasir. melepak kejap. meminjam dvd. bergelak ketawa.

11.30, kami bergerak pulang.

alhamdulillah, sempat menghantar ain.




best, mama bagi kami memandu.

mama paling best.

No comments: