Monday, December 22, 2008

kesyukuran yang tidak pernah terluah

my life is more calmer now, with en. nasir being an awesome person and my mom starting to be more happy with her life.

and believe me, tenang itu lebih baik dari hidup yang penuh drama.

not to mention, the good skin.

memang, kadang-kala, i would reminisce on my child/teen times, when life is more fun and easy, and not a single shit to worry about.

betapa senangnya hidup.

duit, just ask for it.
makan, memang tak kurang.
baju, semua nak topshop.
kasut, kalau boleh nak berpuluh pasang.

looking back, i have realize that i am lucky. super lucky.

alhamdulillah, thank god for all that.

tapi, entah kenapa, hidup serba cukup; tidak lebih, tidak kurang begitu membuatkan saya teruja untuk terus hidup, terus merasa pahit, manis kehidupan.

the feel of your head bumping on life's deep ground is great.

jatuhlah sedalam mana, saya mampu untuk berdiri.




terima kasih untuk mereka yang pernah singgah ke dalam hidup saya. tanpa kamu semua, saya mungkin masih lagi budak-budak yang fikir, dunia ini diperbuat dari gula-gula kapas, dan raja kepada negara itu adalah saya.

dan kepada mereka yang masih sudi untuk mencari adventure hidup bersama saya, terima kasih berjuta ciuman untuk kamu.

hanya yang maha mampu memberikan ganjaran untuk kamu.


kepada en. nasir.

TERIMA KASIH sangat kerana telah menjadi rockstar saya untuk 24 tahun ini. sungguh tak sabar untuk mencari kesempurnaan dunia dan akhirat bersama kamu.

kepada mama.

mama yang terbaik. harap mama sentiasa tenang dan gembira.

kepada kawan-kawan. especially the jezzes.

aduhai, you guys are the best. tak terbayar segala keseronokan yang diperoleh sepanjang kita berkawan. not even disneyland can top you guys.

last, but definitely not the least.

acik, nana, fidah, fifi dan keluarga yang lain.

sorry for being so fucking bossy. sorry for being ill-tempered. thank you for being funny. thank you for accepting me for who i am. sorry if i haven't been a great person.










i love you all.
alhamdulillah for all the blessing.

No comments: