Saturday, January 3, 2009

it's raining, but the atro is ok, unbelievable

entah boleh atau tidak.

ni yang susahnya kalau jadi tutor. semua benda kena tunggu lecturer punya arahan/approval. nak pepandai sendiri, kang kena marah.

tapi, what should i do lah if the lecturer is ignorant/oblivious?

'ok, so have you decided on the tutorial question?' saya nak tahu, mana satu soalan tutorial, supaya saya bole buat awal-awal, supaya tidak menyusahkan hidup sendiri

'you will know soon, don't worry' jawapan si lecturer jantan itu

*beristighfar banyak-banyak supaya tidak mencarut*

aduhai en lecturer. apa kata kau bagi je soalan, supaya aku boleh buat. bukannya susah pun, pilih je. tutup mata, guna jari telunjuk untuk memilih. tak pun, guna random table. or better, suruh anak kau pilih.

the tutorial dah nak start. this 7th of january. dia ingat saya perempuan gagah ke atau bionic woman atau wonder woman?

saya hanyalah seorang manusia biasa, walaupun mempunyai sedikit kebolehan dalam bidang statistik.

but that doesn't mean that he can take advantage on me like this.

but, really, life is like this. no sugar-coated thumb to suck on everytime. yang ada hanyalah satu guni of buah mangga. mungkin masam, mungkin manis.

so, enjoylah makan mangga tu, walaupun masam. better yet, go and make some of the kicap+gula+cili padi sauce, and eat with the masam mangga. sure sedap.

after this, i am going to ambush the mangga at the kitchen, because this entry is making me drool

so, mister b, whatever it is, i am going to show you that, i am capable of doing my work awesomely. begitu hebat sehinggakan kamu akan mengharapkan saya tiada lagi boyfriend, untuk kamu mengajak saya keluar makan.

dan, sudah pasti, jawapannya adalah, jangan harap.

en. nasir lagi hebat dari kamu.

No comments: