Friday, February 15, 2008

en. nasir

en. nasir must be a somewhat significant person dalam hidup saya if this particular post is about him.

memang pun. itu benar sekali.

saya suka en. nasir, harap en. nasir suka saya. (malu sebenarnya mau berkata begitu)

*pipi saya sudah merah*

tapi yang paling penting, saya harap en. nasir akan sentiasa di sisi. tidak perlu berbuat apa2, hanya perlu berada di situ, kerana bayang2 en. nasir itu sahaja sudah mampu buat saya tersenyum. aduhai, tidak mampu saya cari dalam kamus apa kah lagi vocab yang boleh menerangkan perasaan saya terhadap en. nasir.

saya tidak pandai berkata (mulut saya tidak manis) jika en. nasir di hadapan mata saya. harap en. nasir tidak bosan dengan itu.

saya hanya pandai begini, menulis begini (itu pun tidaklah hebat mana). tapi, segala yang saya tulis itu adalah benar semuanya. ikhlas.

---

SEDIKIT KATA, LUAHAN RASA

tiada bintang seterang cahaya mata itu,
ia terlalu bersinar.
tiada sungai mampu mengalirkan kasih ini,
ia terlalu hebat.
tiada bunyi mampu menyenyapkan jeritan cinta ini,
ia terlalu kuat.

biarkan sahaja,
sayang itu bermain,
kasih mereka bersimpul,
itu semua isi kepada pengakhiran kisah yang maha.

No comments: