Friday, February 22, 2008

jeritan yang lemah

mari ingat kembali.

not much yang sudah berlaku. hidup saya kebosanan. en. nasir pun membosankan. bangun pagi (bukan pagi, tapi tengah hari), menonton tivi. pasang ink printer/faxer/photocopier/scanner. cuba untuk print resume, tapi, stupid, print itu jam (*mengeluh* entahlah, apa mau jadi jadilah). kemudian saya online, tapi kelihatan seperti tiada apa yang menarik (mungkin saya yang melebih-lebih). kemudian makan carrot kek mama saya bawa pulang dari ofis (sebenarnya dah takda benda mau tulis). kemudian, saya teruskan kebosanan saya dengan menonton law & order, mcbride dan juga ncis (kelakar, saya kedengaran/kelihatan seperti orang yang loser).

fifi telah ke laundry untuk menonton zip zieller!! best benar! (walaupun saya tak pergi, tapi saya tahu ianya tentu seronok, hebat). en. nasir juga pergi sekali. biarlah dia, apa2 sajalah.

saya juga telah bergaduh yang mungkin besar dengan en. nasir. saya sedih sebenarnya dengan beberapa ayat yang dikatakan oleh en. nasir. saya sedikit kurang percaya dengan itu. saya juga telah bersikap kurang sopan. saya rasa serba salah. tapi, jika difikirkan itu, semuanya tentu berlaku untuk kebaikan yang lain. terima aja lah. tido sekali lagi dengan sedihnya. nampaknya, ari ini tidak begitu baik dari semalam.

No comments: