Thursday, February 21, 2008

woish, mau mampos ka?

woish.

i guess life is just to short to wait and see.

first and foremost, saya mau bagitau, for the past couple of days, saya tidak berasa seperti mau menulis di sini. as a matter of fact, saya langsung tidak menulis di mana2. jadi, berlakulah kekosongan cerita tentang hari isnin dan selasa yang lepas.

the truth is, saya seperti tidak hidup pada hari2 yang lepas. saya rasa seperti kaku, mata termenung jauh walaupun tiada apa di hadapan sebenarnya. banyak yang saya fikir pada keadaan itu. adakah saya dan hidup ini selari? bolehkah kita melawan takdir? benar, semua itu kedengaran karut, merepek. mungkin, "apa masalah budak ni? gile ke?" atau, "malas aku nak layan si gila bongok ni". tapi, itu lah saya. suka fikir mendalam (walaupun sebenarnya cetek je). en. nasir suka cakap saya suka fikir bukan2. tapi, bukankah soalan saya itu relevan? relevan untuk kita, manusia yang hanya sementara di bumi ini?

who cares?

meh lah cerita tentang hari rabu semalam.

as usual, saya langsung tak nampak pagi. the day passed as if it was tuesday (boring, i know). I DAMN HATE ROUTINE. tapi itulah yang berlaku kat hidup saya sekarang. sedikit ironik. tapi, bukankah selalu dalam hidup seharian kita, perkara ironik sering berlaku? the thing that i remember is, saya bergaduh sedikit dengan en. nasir. apa kah puncanya, biarlah Tuhan sahaja yang tau. apa yang penting, dia seperti tidak kisah langsung saya kemarahan. atau saya kecewa dengan dia. semuanya dia tidak kisah. saya fikir, biarlah kalau dia tidak kisah. bukannya saya akan mati kalau itu berlaku.

saya harus kuat. saya harus tabah.

I LOVE MYSELF (cis, ni dah memang positif thinking crap dah ni).

tido dengan hati yang menyampah. harap2 esok hidup ini lagi menarik (with or without en. nasir).

No comments: