Thursday, April 24, 2008

enam perkara

terdapat beberapa perkara yang ingin saya berikan pendapat tentang.

1. penulis2 blog yang suka menulis perkara2 berkenaan marah, benci
2. manusia2 yang bertopengkan malaikat tapi sebenarnya hantu
3. pengomen2 blog yang bergaduh
4. nyamuk 'sial' denggi kat malaysia ni
5. george 'si keparat' bush
6. lelaki keparat

tapi, perlukah saya berbuat demikian? untuk apa?

inilah dia akibat takde kerja, duduk rumah, online 24 jam. semuanya saya baca, dan semuanya jugaklah saya tahu.

mehla, saya komen.

1. penulis2 blog yang suka menulis perkara2 berkenaan marah, benci
komen saya : blog masing2, jadi tulisan masing2. itu hak mereka. masa yang mereka buang untuk menulis kebencian terhadap org lain juga masa mereka.

2. manusia2 yang bertopengkan malaikat tapi sebenarnya hantu
komen saya : meh sini sayang semua. meh sini saya peluk (saya bersifat sarcastic di sini).

3. pengomen2 blog yang bergaduh
komen saya : bagus, menunjukkan malaysia ini memang mempunyai potensi untuk menjadi lebih maju, kerana wujudnya mereka2 yang bertungkus-lumus memerah otak, mengarang bahasa untuk ditulis di ruangan2 komen. harap perkara ini juga berlaku ketika bekerja/belajar (saya tidak bersifat sarcastic di sini).

4. nyamuk 'sial' denggi kat malaysia ni
komen saya : oh, tentang ini, begitu banyak untuk saya komen (sekarang ini juga saya sedang berdebar, otak jadi laju kerana saya begitu menyumpah nyamuk ini), jadi yang saya akan tulis di sini, 'satu hari kau akan mampos jugak' (ayat fifi).

5. george 'si keparat' bush
komen saya : oh, tentang ini juga begitu banyak, tapi, i won't give him the time of my life, kerana di si bangsat itu tidak layak (hurm, sebenarnya, just writing that is already giving him the time of my life).

6. lelaki keparat
komen saya : lelaki keparat begini, perlu dibunuh, oleh perempuan sekalian. atau dipotong kote kecik mereka itu. lelaki begini, apa sajalah yang kamu kategorikan, HARUS dihapuskan. sila rujuk 'perkara 5'.

hurm, sebenarnya byk lagi perkara yang saya bole komen di sini. ini blog saya. kamu tak suka, fak u.

saya sebenarnya gembira, kerana dapat sedikit sebanyak menulis di sini. seronok.

No comments: