Wednesday, May 7, 2008

kecewa besar-besaran tanpa sebab

aduh. penyakit saya dah kembali.

*menguap kebosanan*

kenapalah penyakit ni perlu wujud dalam diri saya?

saya seperti mempunyai perasaan yang pelik2. sedih. menyampah. sayang. suka. benci. kat semua orang. en. nasir ke, mama ke, nana ke, fidah ke, fifi ke.

saya dah mcm malas nak layan org. saya seolah dah tak boleh nak fokus. terasa macam semua orang pun dah kecewakan saya. dari segi apa, saya pun tak tahu.

*mungkin saya dah bengong*

cara saya nak menangani penyakit tanpa ubat dr doktor ini, saya berdiam diri. tak layan semua orang. jadi anti-sosial. org tanya pun, saya jawab ikhlas tak ikhlas. sengaja, supaya orang itu tahu saya tengah kecewa.

tapi biasala, manusia, yang dia fikir hanya diri dia. jadi, mungkin mereka tidak tahu pun saya kecewa. membuatkan saya semakin kecewa.

ntahlah.

pergilah mampos dunia.

No comments: