Sunday, August 31, 2008

kita BEBAS berJOGET GLOBAL di hadapan MAHARANI china yang berumur 1000 TAHUN

band terbaik malaysia.

itulah butterfingers (saya pernah menulis tentang mereka di sini).

(mungkin en. nasir akan tidak bersetuju dgn saya)

with such line ups - loque, emmett, kadak, loko - and kalai, the previous drummer, they are meant to be great.

saya mula mengenali butter ketika saya sekolah menengah. saya tidak terlalu mengikuti mereka, kerana, ketika itu saya bersekolah asrama, di mana, 24 jam belajar (hahaha, tipu), dan undang-undang asrama mengatakan, walkman (ketika itu discman, mp3 are not widely known) tidak bole dibawa (tapi bawak jugak).

and now, they are back with fire in their hands and music.

tak tipu, mereka memang indah, hebat.

hari tu, saya pergi ke uitm dengan fifi, en. nasir, semata nak tgk butter. the long drive, kereta takda minyaklah, parking jauh dari pusat sukan tulah, semuanya berbaloi. first class punya performance dari butter.

they played bebas, joget global, maharani, 1000 tahun. walaupun empat lagu je, saya tetap puas.

butterfingers is just another thing to be grateful of dalam hidup ini.

2 comments:

rufus fudge said...

tapi wa telepas. hampas

emaroxx said...

gua ngan fifi dah nak pegang dah si mamat loque tu (hahaha, gile pervert).

yang pasti, emmett power.

next time kita gi lak, melalak kuat-kuat.