Friday, September 19, 2008

teghapi

memang benar yang dikatakan,

'membeli belah adalah terapi terbaik'

itu lah sebabnya ramai manusia dalam dunia ni yang berhutang berlambak.

hutang kredit kad, hutang pinjaman pelajaran, hutang pinjaman bank.

ingat, hutang itu semua dibawa ke mati. hutang itu akan dihitung di akhirat.

maaf, bukan topik hutang saya mahu katakan di entri kali ini, tetapi tentang shopping.

saya telah ke one utama untuk bershopping semalam. walaupun topshop sedikit sucks, forever21 telah berjaya membuat saya berpuas hati.

i could sleep there la weih.

best tahap makan tembikai.

diskaun sampai 70 peratus.

sebelum ni, saya memang sudah ke forever21 di queen's bay mall. dari situ saya mendapat tahu, bahawa forever21 mempunyai potongan harga, sehingga akhir bulan september.

nak cuba untuk ke forever21 pavilion, bukit bintang.

nak ajak en. nasir.

jom?

No comments: