Monday, November 24, 2008

cerita short

beberapa perkara.

believe it or not, jalan pulang dari putrajaya tidak sesak. saya seolah mengambil masa 30 minit sahaja.

juga, saya sudah seperti banyak kerja di perangkaan. kerja berkenaan mendesign poster/cover cd/pamplet etc.

jgn pelik.

memang jawatan saya perangkawan/statistician, tetapi saya bekerja di bahagian korporat, maka kami banyak menguruskan event/menyediakan information etc.

tapi rasa seronok apabila mempunyai banyak kerja, rasa seperti cepat sahaja masa berlalu.

tidak lupa juga, selamat menunaikan haji kepada mereka-mereka yang akan/sudah berangkat ke tanah suci.

doakan agar islam akan menjadi agama yang semakin kuat, dan dunia menjadi lebih baik.




juga agar saya dan en nasir kekal bahagia bersama sehingga ke syurga.

1 comment:

Anonymous said...

Kesian, mengharung arus setiap hari - dijalan, tempat kerja dannn di rumah ? ... tak yer.