Tuesday, November 25, 2008

ke alam liar

into the wild.

a brilliant story written about a boy named chris, yang ketika masa merantau nya itu, telah menukar nama sebagai alexander supertramp.

perhatian : saya sekarang sedang bercakap tentang buku, bukan muvi yang diadaptasi dari buku.

saya cadangkan, kamu pergi membaca buku ini.

saya baru tiba di muka surat ke 30, dan saya sudah seperti jatuh cinta dengan chris/alex.

jika kamu malas sangat untuk membaca, seolah dalam diri itu tidak langsung boleh melihat buku; mungkin kamu akan muntah jika melihat buku, jadi, tidak perlulah kamu ambil tahu tentang lelaki hebat ini.

kerana muvinya seperti haram (maaf jika kedengaran kasar).

bukan nak mengutuk effort yang dilakukan oleh sean penn, tetapi, muvi itu langsung tidak melakukan any justice untuk buku ini, lebih-lebih lagi untuk chris/alex.



dah mandi. sekarang ni nak pergi sambung lagi baca into the wild.

terima kasih tuhan, untuk satu lagi buku enak untuk saya.

No comments: